Skype:
info@clouds.lv

Dedicated server

Dedicated server

Vēlaties saņemt piedāvājumu vai uzdot jautājumu?

Mūsu kompānija piedāvā arī iznomāt dažādā veida izdalītus serverus. Klients pats pilnīgi kontrolē savu izdalīto serveri un visu, kas uz tā notiek. Serveru komplektācija un konfigurācijas īpatnības parasti tiek saskaņotas ar klientu risinājumu plānošanas etapā.

Mūsu piedāvājuma konkurences priekšrocība ir iespēja izvietot datus uz viena no mūsu enterprise klases disku masīviem (nevis paša servera lokālos diskos) un to regulārā rezerves kopēšana. Tas ļauj ātri atjaunot klientu sistēmu darbību uz maiņas servera vai arī pie mums mākonī gadījumā, ja pamata serveris atteica.

Izdalītais serveris pa tiešo tiek pieslēgts pie ļoti droša un ātrdarbīga SAN disku masīva ar dublētu optisko (fibre channel) savienojumu. No tā uz serveri tiek padoti datu sējumi (LUN) ar vajadzīgo izmēru un ātrdarbības parametriem. Šī iemesla dēļ sistēmā ir izveidoti disku pūli ar dažādām veiktspējām - NL-SAS, SAS10K un FMD (Flash Module Drive vai Hitachi Accelerated Flash ir tehnoloģija, kas nodrošina būtiski augstāku​​ I/O veiktspēju salīdzinot ar standarta ​SSD diskiem) masīviem izvēlas patstāvīgi.

 

Mūsu pieeja:

  • noņem no jums visas raizes par serveru lokālo disku administrēšanu un uzturēšanu (kapacitātes paplašināšana, bojāto disku maiņa, ātrdarbības degradācija raid rebuild laikā u.c.)
  • dod elastīgumu disku apakšsistēmas konfigurācijā
  • ļauj konstanti nodrošināt definētu I/O veiktspējas līmeni, ka arī pēc pieprasījuma dabūt ekstra klases ātrumu (tajā skaitā arī uz laiku)

 

Pakalpojumā ietilpst:

  • Sākuma servera konfigurācija
  • Uzstādīšana mūsu datucentrā
  • Diska vieta uz mūsu masīva
  • Internet pieslējums un IP adreses
  • Rezerves kopēšanas konfigurācija un palaišana
  • Atsevišķā glabātuve rezerves kopijām
  • Pamata monitorings1
  • Tehniskais atbalsts 24/7 2

 

Papildus:

  • Servera un aplikāciju administrēšana
  • Programmatūras licences
  • Izstrādāts sistēmu darbības atjaunošanas plāns servera atteices gadījumā

 

1- tiek pielietota mūsu centrālā monitoringa sistēma

2- tehniskais atbalsts paredz tehnisko problēmu risināšanu ar šī pakalpojuma ietvaros piedāvātiem komponentiem un neiekļauj atbalstu klienta aplikācijām un sistēmām

 

Kā uzzināt pakalpojuma izmaksas?

Uzrakstiet mums uz info@clouds.lv un mēs sniegsim Jums bezmaksas konsultāciju un sagatavosim cenu piedāvājumu.

Ka arī aicinām ieskatīties mūsu pakalpojumu komplektu  piedāvājumos. Parasti tur var atrast izdalīto serveru kompleksos piedāvājumus uz speciāliem nosacījumiem.